Når man er gået online, er det vigtigt, at man også er med på moden. Her kan de sociale medier benyttes. At finde en god strategi til at markedsføre sig på, kan give en god bonus til udvidelsen af kunder, omsætning eller brand.
Et af de sociale medier, som er populært at benytte, er platformen Facebook. Der er ca. 350 mio. mennesker, som benytter Facebook til at finde og skrive med venner. I Danmark er der mellem 2,3 – 2,8 mio. mennesker, der benytter Facebook. Dette giver virksomhederne et godt grundlag for at få en fanside.
Design Specialisten udvikler fansider til virksomheder - i form af en landingpage. Landingpagen er, hvor brugeren “lander” først og bliver fanget af et attraktivt design. Brugeren bliver herefter opfordret til at trykke ”synes godt om”, for at blive fan. Udover Facebook er Twitter endnu et socialt medie, som er meget populært. Dette er dog mest anvendt internationalt.
Kontakt Design Specialisten for nærmere information.
Tilmeld nyhedsbrev