Der er fokus på brugervenlighed, funktionalitet,
oplevelsesværdien for brugerne samt kunderne.

Service


Digital marketing

Udvikling af digitale løsninger et et must uanset hvilken branche man befinder sig i. Om det er B2B eller B2C så vil der altid være behov for digitale løsninger.

Digitalt spreder sig bredt og kan være alt fra E-handel, company sites, produkt og brand sites til landingpages, mobilesites og blogs. Den enkle kundes behov og ønsker bliver sammensat til en digital løsning.

Applikations design

Tables og mobile devices er mere populært end nogensinde før. Efterspørgelsen efter applikationer er steget eksplosivt de seneste år.

I takt med at flere og flere benytter tables og mobile devices får flere og flere virksomhederne øjnene op for applikationer. I samarbejde med kunden udtænkes en strategi omkring applikationen om hvilken platform der skal benyttes og om det overhovedet er en applikation og ikke et responsive design der er tale om.

Identitetdesign

Det mest centrale når der skabes brandidentiteter er at tænke på tværs af platforme. Derved opnåes et identitetsdesign der kan anvendes på tables, mobile devices og tryk.

Skabelsen af en unik identitet sker udfra en dyb forståelse af kunden. Kundens ideer og tanker skal inddrages i processen, for at opnå det bedste unikke resultat, så både kunden bliver tilfreds.

Motion graphics

Animation bliver benyttet i mange henseende. Det kunne være TV reklamer, Instore display eller banner.

Videoredigering, medarbejderpræsentation, produktvisning, listen er uendelig for hvilke motion graphics projekter der arbejdes med. Der tages udgangspunkt i kundens projekt og sammen tages der beslutning omkring typen af projektet.

Design til print

Ofte går offline og online løsninger hånd i hånd. design til print er på samme måde som digitale løsninger at frembringe det æstiske og lækkerheden i det håndholdte.

Design til print kan være alt fra brochure, magasiner, visitkort, salgskampagner til kataloger og manualer. Løsningerne er bedre og der indtænkes altid markedsføring på tværs af medier.

Social marketing

Forståelse for de sociale medier og der effekt hvis de benyttes korrekt kan være meget resultatgivende.

Der er specielt 3 sociale medier som er meget relevante at kigge på. Facebook, Twitter og Linkedin hvor virksomhederne kan finde deres målgrupper og udarbejde planer for hvordan man får deres opmærksomhed på de sociale medier og skaber merværdi for brandet.

© 2013 Design Specialisten | All rights reserved